Лабораторна робота 1.
Базові послуги Інтернет
Мета – закріпити вміння пошуку інформації в мережі Інтернет, створювати електронну
поштову скриньку, писати і отримувати електронні листи, навчитися створювати
підписку на поштову розсилку.
Програмне забезпечення:
–
операційна система з графічним інтерфейсом – Windows;
– браузер для роботи в мережі Інтернет – Google Chrome або Opera.
ХІД РОБОТИ
Теоретичні відомості
Для виконання лабораторної роботи необхідно повторити матеріал теми 1.
Пошукові системи
Алгоритм роботи з пошуковими системами:
1. Відкрити веббраузер (наприклад, Google Chrome або Opera).
2. Увести адресу пошукової системи (наприклад, www.google.com.ua).
3. Увести ключове слово та натиснути кнопку Пошук або Enter.
4. Переглянути результати пошуку.
5. Зберегти результати пошуку.
Служба передачі електронних листів (списки розсилання)
Алгоритм оформлення підписки на поштову розсилку:
1. Відкрити головну сторінку вебсайту Медіа Освіторія
(https://osvitoria.media/).
2. Натиснути у нижньому лівому
куті на дзвіночок.
3. Заповнити поля Електронна пошта і Телефон, натиснути на кнопку Підписатися.
Завдання для виконання
1. Робота з пошуковими системами
Завдання 1.1. Пошук
інформації в мережі Інтернет.
1. Користуючись різними пошуковими системами, знайдіть інформацію за ключовими словами про
будь-які 3 інтернет технології та заповніть таблицю 1.1 (таблицю оформіть у текстовому документі).
Таблиця 1.1.
Результати пошуку в різних пошукових системах
Назва інтернет технології |
Особливості інтернет технології |
Застосування інтернет технології
в освіті? |
Як ви застосовуєте дану
інтернет технологію? |
Джерело інформації |
|
|
|
|
|
2. Електронне листування та спілкування
Завдання 2.1. Оформлення підписки на поштову розсилку.
1. За допомогою списку розсилки вебсайту Медіа Освіторія (https://osvitoria.media/) підписатися на поштову розсилку новин.
2. Після отримання перших розсилок на вашу поштову скриньку, ознайомтесь із повідомленнями. Що нового або цікавого дізналися з отриманої інформації? Запишіть свої враження. Якщо на Вашу пошту не прийшло повідомлення про новини, тоді розгляньте на вебсайті Медіа Освіторія останні новини та напишіть свої враження про них у текстовому документі.
3. У текстовому документі «Списки розсилки_ПІБ» збережіть скріншоти послідовності виконання завдання, скріншот поштової скриньки із першими поштовими розсиланнями або скріншот новин з вебсайту, зробіть до кожного рисунку підписи та відправте результати роботи на пошту викладачеві: olyanichi@gmail.com.
Завдання для самостійного виконання
Завдання 1. Пошук різної за видами інформації у мережі Інтернет та оформлення посилань на електронні ресурси.
1. За допомогою сервісу YouTube знайдіть відеоролики за тематикою «Як це працює?», «Як це влаштовано?» або «Як це зроблено?», які розкривають технологію роботи складових частин комп’ютера та периферійних пристроїв. У текстовому документі «Результати пошуку_ПІБ» збережіть скріншоти (копії екрана) трьох знайдених відеороликів, зробіть до кожного написи, додайте посилання на відео та свої враження від побаченого. Що нового ви дізналися?
2. Знайдіть за допомогою пошукової системи три сайти з описом процесу виробництва чи процесу роботи обраного вами комп’ютерного пристрою. У текстовий документ додайте посилання на знайдені сайти, дотримуючись правил оформлення електронних ресурсів.
Завдання 2. Електронне листування та спілкування.
1. Створіть електронну поштову скриньку на gmail.com.
2. За допомогою програми Skype зберіть поштові адреси своїх одногрупників.
3. Налаштуйте адресну книгу своєї поштової скриньки, зробивши групу «Моя група». Помістіть до неї поштові адреси своїх одногрупників.
4. Підготуйте за допомогою текстового процесора цікаві факти з Вашої спеціальності.
5. Відправте всім одногрупникам за допомогою групового розсилання електронний лист, додавши до нього підготовлене завдання в якості вкладеного файлу.
6. Отримайте зворотні листи від одногрупників і оцініть правильність виконаного завдання. При оцінюванні враховуйте правильність, повноту і швидкість виконаної роботи. Результати оформіть у вигляді сторінки електронного журналу.
7. У текстовому документі оформіть порядок створення поштової скриньки, налаштування групи «Моя група», групового розсилання листа, вікно «Вхідні», що відображає отриманні від одногрупників відповіді. Даний текстовий документ, розроблені цікаві факти для одногрупників та сторінку вашого електронного журналу заархівуйте і відправте на пошту викладачеві.
Запитання для контролю
1. Назвіть алгоритм пошуку інформації в мережі Інтернет та оформлення електронних посилань на електронні ресурси.
2. Як оформити
підписку на поштову розсилку?
3. Охарактеризуйте
та порівняйте особливості роботи електронної пошти та соціально-медійних
платформ.
Немає коментарів:
Дописати коментар