Лабораторна
робота 3.
Мета – навчитися створювати блоги,
ввести блоги, розміщувати повідомлення, фотографії, посилання, ґаджети тощо,
підписуватися на інші блоги, шукати, переглядати відеоролики на YouTube, коментувати відеоролики, додавати відеоролики до плейлистів,
завантажувати свої відеоролики до відеосервісу, створювати посилання на
відеоролики у соціальних мережах.
Програмне забезпечення:
–
операційна система
з графічним інтерфейсом – Windows XP
або Windows 7;
–
браузер для роботи
в мережі Інтернет – Google Chrome або Opera;
–
блог – Blogger;
–
відеосервіс – YouTube.
ХІД РОБОТИ
Теоретичні відомості
Для виконання лабораторної роботи необхідно повторити
матеріал теми 2.
Хмарні технології. Блог
Алгоритм створення блогу:
1. Відкрити вебсайт Blogger (www.blogger.com/start). Для створення блогу необхідно використовувати свій акаунт в Google. Вибрати Продовжити
реєстрацію в службі Blogger (рис. 3.1).
Рис. 3.1. Реєстрація в службі Blogger
2. Вибрати Новий блог
та заповнити відповідні поля форми (рис. 3.2). Натиснути кнопку Створити блог.
Рис. 3.2. Створення блогу
3. Створити перше повідомлення,
вибравши кнопку Новий допис (рис. 3.3), ввести текст повідомлення, використовуючи
інструменти, які входять до вбудованого редактора (рис. 3.4).
Рис. 3.3. Створення першого повідомлення
Рис. 3.4. Створення повідомлення інструментами
вбудованого редактора
4. Написати Мітки для цієї публікації (ключові слова
повідомлення) (рис. 3.5) – Готово – Опублікувати.
Рис. 3.5. Мітки блогу
5. Змінити шаблона та дизайн оформлення, макет сторінки, використовуючи Перейти до списку
публікацій
(рис. 3.6) – Макет.
Рис. 3.6. Список публікацій
Якщо переглядали блог, тоді вибрати Панель інструментів (рис. 3.7) – Перейти до списку публікацій
– Макет.
Рис. 3.7. Панель інструментів
6. Вибрати посилання Налаштування для зміни заголовку блогу (3.8).
Рис. 3.8. Налаштування блогу
7. Вставити емблему блогу, використовуючи Макет
у розділі Піктограма сайту – Редагувати – Выберите файл – Зберегти (рис.
3.9).
Рис. 3.9. Вставлення емблеми до блогу
8. Додати різні ґаджети, наприклад, Опитування, Список, Малюнок, Список
посилань, Текст, Канал RSS, HTML/JavaScript. Для додавання елементу Опитування
необхідно вибрати Панель інструментів
– Перейти до списку публікацій
– Макет – Додати
ґаджет – Опитування,
натиснути на кнопку «+» (рис. 3.10).
Рис. 3.10. Опитування
У
вікні Створити опитування написати запитання та варіанти відповіді (рис. 3.11).
Рис. 3.11. Налаштування опитування
9. Для додавання ґаджету Прихильники, вибрати посилання Додати
ґаджет – Прихильники, натиснути на кнопку «+».
10. У вікні Налаштувати
список прихильників ввести назву, налаштувати
кольорову палітру та вибрати кнопку Зберегти (рис. 3.12).
Рис. 3.12. Налаштування списку прихильників
11. Налаштувати шрифти та кольорову палітру елементів сторінки, натиснувши Шаблон
– Налаштувати – Зберегти в блозі (рис. 3.13).
Хмарні технології. Відеосервіс
Алгоритм роботи в YouTube:
1. Відкрити веб-сайт
YouTube (www.youtube.com). Натиснути Войти.
2. Увести у рядок пошуку інтернет-технології в освіті, натиснути Пошук. Продивитись знайдене
відео.
3. Команди для роботи з відео
знаходяться під переглянутим відео (рис. 3.14):
Рис. 3.14. Команди для роботи з відео
Вибрати
команду Додати
в. Вибрати
Продовжити – Додати в, написати назву – інтернет-технології –
Створити. У налаштування
вибрати Для всіх – Створити.
4. Розмістити посилання
на відео про інтернет-технології на сторінці у соціальній мережі, вибравши інтернет-технології у Списки відтворення – Надіслати, вказати потрібну соціальну
мережу (наприклад, Facebook). У
новому вікні відкриється сторінка Facebook, увести свою електронну
адресу та пароль.
Надати доступ до відео можна за допомогою команди Доступно усім.
5. Завантажити відео, натиснувши на посилання Завантажити –
Виберіть файли для завантаження, вибрати файл на комп’ютері – Відкрити. Увести
до
форми нового відео Назву, Опис –
Готово.
6. Переглянути завантажене відео, натиснувши
Мій канал – Відео.
Завдання для виконання
Завдання
1.1. Створення блогу (40 хв.).
1. Створити блог на тему
«Інтернет-технології».
2. Обов’язковою умовою є ведення
блогу протягом вивчення курсу «Інтернет технології та ресурси»: наявність
повідомлень, фотографій, посилань з теми блогу, коментарів до статей з теми
«Інтернет-технології», власних розробок завдань.
3. Розмістити у блозі ґаджети
(наприклад, Прихильники, Опитування).
4. Знайти блоги своїх
одногрупників.
5. Підписатися на блоги своїх
одногрупників.
Завдання
2.1. Робота в YouTube.
1. Створити
канал на YouTube (40 хв.).
2. Знайти
відеоролики з темт «Інтернет-технології» (3 – 5), додати їх до свого плейлисту.
3. Розмістити
посилання на відеоролики на власній сторінці у соціальній мережі.
4. Прокоментувати
відеоролики, написати відгук про враження від перегляду відеороликів у своєму
блозі.
5. Створити
власний відеоролик з теми «Інтернет-технології» («Застосування
інтернет-технологій в університеті», «Як я застосовую інтернет-технології?»,
«Застосування інтернет-технологій в педагогічній практиці»), наприклад,
використовуючи програму Windows Movie Maker або
дудь-який онлайн відеоредактор.
6. Завантажити
відеоролик з теми «Інтернет-технології» на YouTube, розмістити
посилання на нього на своїй сторінці у соціальній мережі.
Завдання для самостійного виконання
Завдання. Блоги «Моя спеціальність».
1.
Знайти блоги з теми «Моя спеціальність», використовуючи мережу Інтернет.
2.
Підписатися на знайдені блоги.
3.
Розмістити посилання на знайдені блоги у своєму блозі.
Завдання.
Відеосервіси.
1.
Знайти відеосервіси, використовуючи мережі Інтернет.
2.
Знайти відеоролики з теми «Інтернет технології і ресурси в моїй
діяльності».
3.
Розмістити посилання на знайдені відеоролики у блозі.
Запитання для контролю
1.
Як створити блог?
2.
Розкажіть про налаштування та оформлення блогу.
3.
Як розмістити ґаджети у блозі?
4.
Як створити канал на YouTube?
5. Розкажіть про
оформлення посилання на відеоролик на власній сторінці соціальної мережі.
6.
Як завантажити власний відеоролик на YouTube?
Немає коментарів:
Дописати коментар